måndag 27 februari 2012

Shelltävling

Stolen Shell


De tjusiga stolarna kommer från Furniturebox

Det är så vansinnigt sällan jag slår till och vinner något när det ska tävlas. Inte ens när det är jackpot på lotto och joker. Korkat kan tyckas men det brukar inte hinnas med helt enkelt. Men när min fantastiska svägerska nosade upp en stoltävling på sin jättefina inspirationsboostande blogg House Number 11, blev jag allt lite sugen på en vinst. Nu vill jag ju egentligen inte knipa dessa finfina stolar rakt under näsan på henne och i sanningens namn kanske ett hundratal jackpotmiljoner skulle komma mer till pass i den stretande lilla barnfamiljen än fyra nya stolar. Men jag tycker de är herrans tjusiga så det kan inte hjälpas. Jag tänker slå till på en vinst. Förlåt Jenny!

Mitt sinne för fart och fläkt är vida omtalat i familjen. Men alla är vi olika och vill man vara med och försöka slå mig på fingrarna så är det bråda tider. Tävlingen gäller bara till den 29 februari. Det är på onsdag people! Klicka fortast möjligt in hos AnnaMy Lovely Things och tävla. Fort innan knutarna brinner upp!

Och lycka till!  





2 kommentarer: