torsdag 24 maj 2012

Pussgrunkan

Vår lilla flicka har länge kramats hårt när man lyfter upp henne. Hon ligger någonstans mellan en boaorm och en koala kan man säga. Och för lite sen har hon även börjat pussas. Morgnarna hemma börjar med stort pusskalas. Storebror som har sin bästa jag-älskar-min-syster-tid just på morgonen går in till henne och pussar och smackar. Och nu vill hon också vara med och dela ut stora blöta saftiga pussar.


Hon får pussinstruktioner av pappa över badkarskanten...


...sen plutar hon med munnen för allt vad hon är värd och låter "mmmmmmmmm..." medan hon letar efter lämpligt objekt att fästa pussen på.


"Mmmmmmmm..."


Med lite hjälp hittar hon till slut någon att pussa.
-"Pussa Sixten!...Nej inte fisken - Sixt...jaja...".

4 kommentarer:

  1. Naaaw så söt hon e!! Påminner lite om Baby Sinclair ;-)

    SvaraRadera
  2. Ja det har du rätt i, fast utan den misstänksamma minen...Tyra Sinclair.

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    Självklart skulle du varit med på loppisen! Men idag gick det undan må du tro, en timme hade jag på mig sedan kalas med Elsa och fotboll med Abbe. Vill ju gärna inte stressa ihjäl dig!
    Ps. Undras just om du har missat din award hos mig för ett par dagar sedan!? :))
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Åh just det!! Nej det har jag ju sett men glömt...gaaaah!! Jag hänger gärna med på loppis en dag när du inte ska dit i överljudsfart. Och jag har fått komma ut och shoppa ihjäl mig idag ändå, är nu helt slut.
    Kram

    SvaraRadera