måndag 15 oktober 2012

Pastellhöst

Idag var sonen och jag tillbaka i stan. Sonen för att köpa sig en fotbollsplan (ett enkelt spel) och jag för att titta. Sonen fick med sitt spel och jag köpte oerhört spontant tre nya kuddar till soffan. Pastelliga och härliga. Och nu kan jag inte sluta tänka i pastell. Det finns så himla mycket. Och jag verkar vilja ha allt. Sån himla tur för mig att det snart är dags att skriva önskelista igen då!

SKÅL TOWN
Skål för t ex tacos- och godissammanhang.
 
BRICKA OVAL TRÄ
Bricka för allehanda nödvändigheter.
 
BRÖDKORG RUND ROSA
BrödKakkorg.
 
KULAN KAROTTUNDERLÄGG TRÄ
Världens snyggaste grytunderlägg.
 
KARAFF BLÅ GLAS 8L
När behöver man inte en 8-literskaraff frågar jag mig?
 
FRUKTFAT BLAD SVART
Fruktfat för barnen att plundra.
 
SALLADSSKÅL DUSTY AQUA
SalladsGodisskål.
 
Harlequin tapet - turkos - Ferm Living
 Tapeten!!!
 
Mountain Lake kudde - liten 60 x 40 cm - Ferm living
 Nåt snyggt till soffan eftersom jag inte kan sitta där jämt och ständigt.
 

Servettringstorn. Inte för att man använder servettringar. Bara för att det är fint.
 
Spear korg - stor 40x60 cm - Ferm Living
Snyggkorgar. Inte nödvändigtvis till tvätt.
 
Olivia saccosäck - vit - Ferm Living
En riktig finsaccosäck. Elefanten. Barnen skulle älska elefanten. Om jag inte suttit i vägen alltså.
 
 
 
 
Bilder från Lagerhaus.se och Ferm Living

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar